Pierwsze wrażenie

Wybierając się na urodziny, imprezę firmową, ślub lub inne wydarzenie liczy się przede wszystkim pierwsze dobre wrażenie, którego nie idzie zmienić. Buduje się je poprzez ubiór, fryzurę, sylwetkę oraz ogólne wrażenie estetyczne.

Jak dobrze wyglądać?

Dobrze wyglądać, co to znaczy? Przede wszystkim dobry wygląd to pojęcie względne, dla każdego oznaczające coś innego. Ale co dokładnie? Istnieją warsztaty, które uczą jak podobać się większości osób i nie budzić nadmiernego zainteresowania. Estetyczne i schludne ubranie nie budzące kontrowersji jest najlepszym sposobem na zrobienie dobrego wrażenia.

W przypadku mężczyzn będzie to klasyczny ubiór składający się z koszuli, marynarki i spodni. Oczywiście całość nie musi stanowić jednolitego kompletu, ale powinna do siebie pasować.

Kobiety niestety mają wyżej podniesioną poprzeczkę, ponieważ w kolekcjach damskich jest więcej propozycji wzbudzających zainteresowanie. Najbezpieczniejszym rozwiązaniem jest noszenie spódniczek i sukienek zasłaniających uda oraz ubrań nie odsłaniających ramion, pleców oraz dekoltu.

Opakowanie ma znaczenie?

Dobre wrażenie dotyczy również prezentów, etykiet, opakowań oraz innych. Prezenty są owiane tajemnicą, oczywiście jeśli odpowiednio się je zapakuje. Jubilat otrzymujący pięknie zapakowany prezent zawsze zastanawia się co jest w środku, a jeśli użyje się ciekawego opakowania można liczyć na podwójne zainteresowanie i zaciekawienie z jego strony. Prezenty, które się ofiaruje również powinny robić dobre wrażenie.

Sprawa ma się podobnie w przypadku opakowań produktów na półkach sklepowych. Dany artykuł zapakowany w odpowiedni sposób przyciąga uwagę konkretnego grona osób zainteresowanych i sprzedaje się w większych ilościach. Doskonałym przykładem są produkty ekologiczne takie jak np. mydła. Pakuje się je w papier pochodzący z recyklingu, aby dodatkowo podkreślić ekologiczność. Osoba zainteresowana zakupem mydła naturalnego, w pierwszej kolejności zauważy, to które będzie zapakowane w opakowanie naturalnego pochodzenia.

Etykieta

Produkty, które pojawiają się w sklepach powinny zawierać odpowiednie etykiety, które informują o zawartości. Klient chcący zdecydować się na zakup danego artykułu ma prawo zapoznać się z informacjami dotyczącymi składu, pochodzenia, daty produkcji/ważności, danych firmy oraz wagi produktu.

Etykiety są jednym z najistotniejszych elementów sprzedaży, beż nich niestety sprzedaż jest niemożliwa.

Dobre wrażenie produktu opiera się na odpowiednim opakowaniu, więc warto komponować je z zawartością.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Treści są własnością Content is King 2017
Motyw Tech Nerd zaprojektowany przez FixedWidget