Gadżety, jako reklama firmy

gadżety reklamowe

Gadżety reklamowe to świetna reklama dla Twojej firmy. Najpopularniejszymi upominkami są długopisy, pendrive, breloki i kalendarze. Oczywiście są one bardzo chętnie i pozytywnie przyjmowane przez klientów, ale czasami warto zaskoczyć. Przede wszystkim to gadżety uniwersalne, a dla niektórych klientów warto je specjalnie dopasować. Długopisy z logiem firmy zawsze powinny być obecne – to tak naprawdę standard, a żeby zostać zapamiętanym i wyróżnić się z tłumu warto zainwestować w coś, co zadziwi naszych klientów

Słodkie przysmaki

Tak, panuje moda na bycie fit, ale moda na cheat day, w którym pozwalamy sobie jeść wszystko na co mamy ochotę jest równie silna. Dlatego postawmy na słodkości! Cukierki z logiem firmy to bardzo miły dodatek. Możemy wybierać między lizakami, krówkami czy miętówkami zamkniętymi w firmowe etui. Cukierki nadadzą się nie tylko dla dzieci, każdy je uwielbia. Niestety jest to dość krótka forma promocji – wystarczy zjeść cukierka i wyrzucić papierek, ale żeby go dostać np. na targach będzie trzeba podejść do naszego stanowiska, które może kogoś zainteresować. Uważaj też na święta okolicznościowe. Tłusty czwartek? Wbij w pączki chorągiewki z logiem firmy, święta wielkanocne? Mazurek z lukrowaną nazwą przedsiębiorstwa. A święta? Oczywiście pierniczki! Pamiętaj, że przez żołądek do serca jest maksymą, która działa nie tylko w małżeństwie.

Tekstylia

Koszulki z logo firmy zazwyczaj kojarzą się z bezkształtnymi, wielkimi t-shirtami „udekorowanymi” wielkim napisem na froncie. Tak nie musi być! Oczywiście nie ma jednego uniwersalnego rozmiaru dla wszystkich, ale spaw by nadruk był atrakcyjny. Wplącz zabawny komiks, artystyczną grafikę, która będzie kojarzyła się z działalnością Twojej firmy. Tę samą zasadę możesz także zastosować do plecaków, fartuchów, kurtek przeciwdeszczowych. Jeśli nie będą one atrakcyjne, to nikt nie będzie chciał z nich korzystać i taka reklama zwyczajnie się nie uda. Najlepszym wyborem wśród produktów tekstylnych będą torby podróżne/sportowe. Zazwyczaj zależy nam na tym żeby były funkcjonalne i korzystamy z nich bardzo długo. Poza tym, jeśli nasz klient będzie podróżował pociągiem to jego współpasażerowie też mają szansę zwrócić uwagę na nasze logo, o ile będzie atrakcyjne.

Kubki

Nikt nie wyrzuca kubków. Nie ważne czy będzie z niego korzystał w firmie czy w domu. Zawsze będzie to funkcjonalny gadżet. Im bardziej będzie estetyczny tym mniejsza szansa, że zostanie zapomniany na dnie szafki. Ceramiczne czy termiczne kubki z brzydko wykonanym nadrukiem nie zrobią dobrego wrażenia na nikim, ale jeśli w nie zainwestujemy mają szansę stać się „tym ulubionym” kubikiem lub filiżanką. Przyznaj sam przed sobą – ile takich produktów masz w sowim domu? Żadnego nie wyrzuciłeś prawda? I lubisz te o oryginalnym kształcie i ładnym nadruku, prawda? W takim razie takie same zaoferuj swoim klientom, z pewnością nie przejdą koło nich obojętnie i okaże się, że są jednym z najbardziej skutecznych gadżetów promujących Twoją firmę.

Im praktyczniejsze upominki reklamowe oferujesz swoim klientom tym lepszą zyskasz opinię o swojej firmie. Im lepszej jakości będą, tym dłużej pozostaną w użytku i klienci automatycznie będą pamiętali o naszych usługach. Poranna kawa z kubka z Twoim logiem, do tego coś słodkiego i na dokładkę koszulka reklamująca Twoją firmę? Zestaw doskonały!

 

Artykuł powstał przy współpracy z firmę ReklamowyGadżet, która przygotowuje materiały reklamowe.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Treści są własnością Content is King 2017
Motyw Tech Nerd zaprojektowany przez FixedWidget